Jaycut

Just nu sitter jag och väntar på att jaycut ska snabba sig lite så jag kan börja redigera Kiras film.
Och nej, jag gör inte filmer i movie maker och lägger upp dom på youtube eftersom jag personligen tkr jaycut är bättre att göra hästfilmer i.
Plus att man kan redigera filmen direkt på deras hemsida och slipper göra den i movie maker och sedan måsta spara om den i nytt format osv.
Så tummen upp för att ngn vettig människa kommit på jaycut! :)

Idag har även Kira fått sig motion, dressyrträning stod på schemat.
Mamma höll dressyrlektion för mig och Kira var hel mysig att arbeta med, även fast hon blev stark stundvis.
Red barbacka då jag nästan föredrar att rida henne barbacka helt enkelt, hon går finare då.
Vi ska även kolla hur hennes två sadlar passar henne här någon dag eftersom hon ändrat sig enormt mkt i kroppen sen jag fick dressyrsadeln till henne.
Men sist vi kollade låg den bra men man ska ju kolla med mellanrum så ska kolla hur den ligger nu.
Ska även kolla hur hoppsadeln ligger.
Nå men tbx till dagens dressyrpass, jag red mkt på volt, gjorde skänkelvikningar, öppna, sluta.
Ett välbehövligt dressyrpass så tack mamma för hjälpen! :)

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback