Kardinal Offishall ft. Akon - Dangerous

Hade matte nationella idag, gick hyffsat men jag har då jävligt med tur om jag får G på det.
För det var nå sjukt svårt! :O
Ajah var typ 2 tal på A-delen jag inte kunde, och på B-delen var det bara ett tal men a,b & c och där skrev jag inget på C-talet för jag fattade nada.
Men b-talet kmr vara fel, haha för det kan då inte ska vara det svaret jag skrev där.. haha isf kommer jag skratta åt de!

Nåja sen efterskolan hämtade morfar mig och frågade om jag ville kma med in på intersport och kolla om jag hittade mig nå skor jag ville ha, och det svarar man väl knappast nej på?
Hittade ett par galet snygga DC converce, men såklart var dom ett nr för små! ;S
Så for till den "vanliga" skoaffären, vad den nu heter?
Hittade ett pas knallrosa converce där men dom var ändå inte nog "mig" haha så då gick vi in på Team Sportia fär jag hittade mig ett par som bara var "FÖR MIG!" :D
Lovar att dom var ett måste för mig att få, och så blidde de (ursäkta på min fina stavning då)
Ett par Puma, så gode snygga! :D

Nåja nu ska jag se tv, eller nå :)
Pusspuss :)




Kommentarer
Matilda säger:

Å tjeeeena vilka underbara dojjor! :D



Ja sådana övningar är superkul! Lite att bärna fram bara. ;)

2010-04-16 | 21:41:48
Bloggadress: http://showjumper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback