New kids on the block - Big girl now

Rock konsert idag, så har haft 1 vanlig lektion idag (matte)
Gjorde matte nationella på den, de gick över förväntan bra ;O
Hade 4/1 av 4/4 = Jag hade 4g poäng av 4poäng, och 1vg poäng av 4vg.
Så de gick ju faktiskt rätt bra ;D
Är iaf lugnt godkänd på nationella, wiiiho :D

Sen har vi vart å tränat på folkan inför rock konserten som var ikv (+ att vi har imrn med)
Mitt hår har typ 250 liter hårspray i sig, de var ju tvungen att hållas på plats! ;D
Sen fixade även Natta.M mitt smink, tack :)
Haha tänkte göra de innan jag for hemifrån, men jag ides inte eftersom vissa skulle göra de där.
Men då fanns de ju ett problem, det fanns inga speglar.
Så Natta anlitades som make-up artist, tacktack! :)

Sen efter de var slut for ja först förbi stallet en sväng, eller jag satt i bilen och mamma var och fyllde vatten i hagen till pållarna.
Sen for vi hem, åt och så har jag suttit här och chillat sen dess.
Ska sova nu, puss och godnatt! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback