New kids on the block - Dirty Dancing

dagens drog? dagens "woooow"? dagens låt? Ajah kalla det vad ni vill, men låten é grym! :)

Imorse då jag vaknade var jag tvungen att fundera om jag hade drömt att jag klarade nationella eller om det var sant. Men jag kom inte fram till något vettigt svar på det så jag var tvungen att logga in på schoolsoft och kolla det hela.
Och nog var det ju verkligt alltid! Tur det .. för annars hade jag varit ganska hela arg åt min dröm! Men jag slapp ju de :D

Sen har jag hunnit vara till stallet, mocka, fixa hö och mat till Kira. + att jag städade hennes skåp = väldigt behövligt!
Men nu är det fint! :)
Får se om jag rider henne senare idag, vet inte riktigt hur planerna sr ut men tror hon får vila :)
Nåja nu ska jag äta lunch, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback