Owl City - butterfly wings

Ska strax gå ner och äta lunch men passar på att skriva lite först, bara för att dra ut på tiden lite :)
Haha nog satt de då fint med att sova igr på dagen, hehe hela 2 timmar och fifan så skönt det var!
Fast det tog 1½ timme efter jag vaknat att "vaknat ordentligt" , det kanske då inte var det jag hade önskat? ;)
Sen igr efter jag ätit middag drog jag till stallet men hade då bara vaknat halvt så ides inte rycka Kiras man igr, för den hade nog inte blivit så jämn och fin då (a)
+ att det var dåligt väder så hade lika inte idas gå ut med henne så var bara där en stund, tog in henne från hagen och så :)

Vad som händer idag återstår att se, nu är det soligt och fint ute så förhoppningsvis smälter de ännu mer snö.
Vill ju att ridbanan ska smälta fram så et blir sandunderlag så man kan börja hoppträna igen! ;)
Nå nu ska jag gå och äta så pusspuss :)


Kommentarer
rebecca säger:

najsig bild :D

2010-04-06 | 13:04:04
Bloggadress: http://rrebeccaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback