Skolan

Sitter på skolan och har svenska nu och stör mig på hur enormt sega datorer dom har!
Asså riktigt, riktigt sega är dom! ;O
Nåja har snart lunch iaf, sen matteprov. Woooho mitt favorit ämne, eller så inte ..-.-
Nåja nog gåre väl sikkert bra, gjorde ungefär halva på NO lektionen och det hade jag iaf alla rätt på så nog går säkert andra halvan hyffsat? Kan jag ju iaf hoppas! :)

Sen måste jag även kolla om SYV (heter de så eller: SYO?) nåja gå dit och ändra mina gymnasieval, eller det heter väl snarare lägga till eftersom jag för tillfället bara har ett alternativ då estet nu tydligen inte ska börja.
"Roligt" eftersom det var estet jag ville gå..

Nåja nu ska jag avrunda här, har iaf inget att göra just nu så att jag passade på att blogga gjorde då ingenting :)

Pusspuss :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback