Stay close, don't go

hmm .. insåg just att min dator är väldigt dammig. Kan man dammtorka en dator?

Förlåt för mitt icket aktiva bloggande, har varit aningen busy lixom.

Men ska ta mig i kragen och blogga mer nu, ja ni hörde rätt.

Idag är det valborgs, och planerna för ikväll är ännu oskrivna.
Funderar på att vara tvärtemot säkert ganska många och fara till stallet och dressyra med Kira ikv istället för allt annat vad folket nu gör.
Hon hade ju kunnat vila iofs, men bara för att det är valborgs ser jag ingen anledning till det eftersom valborgs inte är nå speciellt för mig.
Helt ärligt vet jag inte ens varför folk firar de, jag vet inte orsaken till det. Haha helt på rikigt :)

Igr fick Kira vila eftersom banan var upptagen då det var löshoppning och jag tänkte träna henne lite efter den långa infarten men klockan hann bli så mycket så jag hann inte.
Men var dit och gjorde alla stallsysslor och pysslade på med kira.

Nu ska jag iaf kolla film, ett problem bara. Vilken film ska jag se?
Step up 2 the streets? 10 things I hate about you? She's the man?
Får nog bli elle belle bi..? Jo så får de bli! :)
Pusspuss :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback