The Click Five - Just the girl

Nog är jag då allt duktig!
När jag for till stallet imorse tänkte jag bara mocka och fixa hö och så till Kira, allt de vanliga.
Men när jag hade börjat mocka insåg ja att de var lite spindelnät i taket. Och jo, jag menar lite för jag brukar ta bort de så fort jag märker att de blivit.
Nåja iaf sopade jag bort det men sen blev ju väggarna dammiga så då skurade jag av dom och sen slutade det med att hennes box var städad nå sjukt noga.
Lovar att den är renare än mitt rum är (a)
Nåja ska väl och rida henne sen, iaf promenera om det är för dåligt underlag för att rida.
Men om inte annat skrittar jag henne på gården ett tag :)
Sen ska jag även rycka manen på henne, den har blivit för lång och nu går det inte att knoppa den för då ser de ut som fågelbon, väldigt vackert! ;)
Och gör man en inbakad fläta är manen lite för kort så det far ut när hon rör huvudet, haha ingen bra kombination de här så den ska fixas! :)

Btw, ni som håller på med hästar och läser min blogg, vet ni ngn internet sida där dom säljer snygga helskodda ridbyxor under tusenlappen? Helst grårutiga ... nåja men iaf vet ni ngn bra sida där dom säljer ridkläder osv så lämna jätte gärna en kommentar! :)

Nu ska jag iaf kolla ridsport´s sida, och sen ska jag sova för jag är trött!
Och är jag trött när jag far till stallet är jag bara lat och ids inte göra ngt, absolut inte rycka manen på henne.
Så "godnatt" :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback