Amazing

Jag har städat min garderob idag, amazing!

Mamma halvt tvingade mig så vi vet vad som passar och inte passar och vad som behöver införskaffas.
Känns faktiskt rätt bra att ha den städad, med tanke på hur den såg ut innan ;o
Specielt när jag och mamma till och med var tvungen att skratta åt en grej, det låg ett kuvert i min garderob med ett papper i som jag glömt bort att jag hade där. Frågan av mamma var- Hur kunde kuvertet kommit dit?
Mitt svar blev typ- Tjaa.. jag har väl vart för lat för att gå med det någon annanstans (a) :)
Sen hade vi "lite" roligt när jag skulle para ihop sockar, slutade med att mamma fick gå och städa hallgarderoberna då vi båda skrattade så när jag skulle para ihop dom då jag inte hittade rätt matchande sockpar iprincip någon gång så jag har nog par som egentligen inte ska vara par, dom matchar kanske inte så bra.
Då jag tyckte att de inte spelar någon större roll om den ena socken är svart och den andra grå osv ;)

Nu ska jag iaf bara kolla hastnet och sen ska jag gå och dejta kuddarna och se sex and the city, puss och godnatt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback