Förkyld

Men kul att man blev typ sjuk andra skoldagen, .. eller så inte!
Har för de första ett blodsocker som är fucked up, ligger närmare 20 ;s
Sen på de har jag ont i huvudet, ont i halsen, fryser och är snörvlig, trevlans!
Får se om jag mår såhär imrn tror jag att jag stannar hemma, inte så kul att bli sjuk percis när skolan började men vad ska man göra? Blir väl knappast bättre om jag är på skolan och är igång när man känner sig helt orkeslös ;s
Börjar inte fören 10,10 imorgon så hinner väl känna efter på morgonen hur de känns, men mår jag såhär.. då stannar jag hemma och pluggar ikapp i helgen av de jag isf missar.
Nä nu ska jag inta sängen och krypa ner under mitt varma täcke och se lite SATC.
Puss och godnatt :) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback