Första skoldagen avklarad!

Dagen började jag halv 6 av att jag inte längre kunde sova för att jag var så nervös, kan ju tillägga att jag somnade runt 2 så sov nog runt 3½ timme inatt. Underbart!
Så började sakta men smått fixa mig, gå ner och försöka käka frukost vilket inte resulterade i någon "jätte frukost" då jag var för nervös för att kunna äta, haha..
Sen var de en timme tills jag behövde fara så satt i soffan och såg nyheterna och pratade med mamma, eller tja.. jag sa väl något i stil med "jag är nervös, jag dör, jag är nervös."
Konstigt nog var jag inte minsta nervös när jag kom till skolan och gick till matsalen ;)
Dagen flöt på rätt fint, gjorde ju inte så mkt annat än att få scheman, gå runt och kolla i skolan och alla "extra" skolbyggnader. Slutade iaf runt 13,00 vilket var uppskattat!
Schemat, eller lektionerna vi har verkar helt okej också. Har max 4 lektioner på en dag så :)
Har dock matte 4ggr/vecka i typ 80min, fast å andra sidan kan bara lärarn vi ska få förklara bra så är det nog ingen lektion jag kommer tycka så dåligt om :)
Haha just ja, man brukar ju dela skåp men eftersom vi är 15 i klassen blir de ju ojämt och eftersom jag ligger sist på klasslistan så fick jag ett eget skåp ;) Absolut ingenting jag sörjer över ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback