Iyaz - Replay

Ska gå ner och dra på mig ridkläder, fast jag har beslutsångest vilka ridbyxor jag ska ha. Hahaha .. gråa, brunrutiga, grå/grönrutiga, blåa, beiga, ljusbruna?
Funderar vad jag ska plocka på Piff för utstyrsel och färgval när jag ska rida sen, rosa eller rött schabrak? hmm..
Tar jag mina gråa Pikeur byxor och en beige fleecetröja och mina svarta tretorn så passar allt ;)
Måste bara kolla om hennes rosa schabrak är rent, för de har jag inte använt på jätte länge så jag minns inte om de är rent nog till att använda :)
Blir då dressyrsadel idag, tror jag.. Jo de blir de!

Nå nu ska jag gå och byta om och sedan käka middag och sedan bege mig till stallet för att hämta in Piff & Puff från hagen :)
Puss!



Kommentarer
L säger:

Kan du inte lägga ut en film när du rider Shikira?:)

2010-08-10 | 23:19:58
Leia♥ säger:

vilken fin bild!

2010-08-12 | 20:58:51
Bloggadress: http://novembervind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback