Jack's Mannequin - Dark blue

Tänkte passa på att blogga då jag ändå inte har något spec att göra, ska jag skylla på att det regnar ute?
Jag har faktiskt lust att gå ut en sväng med Milla (hunden) men hon uppskattar inte regnet, inte jag heller för den delen.
Vaknade just upp från en hyffsat skön powernap på.. tjaa hur länge den varade kan jag faktiskt inte säga då jag inte vet om jag sov eller om jag halvsov. Hade på tvn, hörde min hund snarka men sedan kan jag faktiskt somnat i några minuter.. fast om jag gjorde de vet jag som sagt inte.
Vaknade iaf till av att Charlie började skälla och Milla som låg i min fåtölj fattade snabbt Charlies vink: det kom en bil ute på gården!
Var iaf inget mer spännande än att det lämnades av ytterligare en ny tv av en som jobbade på posten, en 42". Dock var den åt min syster i detta fallet, min kom ju faktiskt förra veckan ;)

Nu ska jag iaf kolla hastnet och se om det kommit ut ngn fin storhäst på annons, kollar väl söderut för hitta ngn intressant i Norra Sverige är ju inte de lättaste :)
Sen ska jag kolla hööks, skara hästsport och lite sådant :)
Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback