Jag har kommit på..

..Att jag avskyr att gå på IKEA!
Har vart in dit 2 eller 3 gånger på loppet inom 2 veckor, jippie så roligt! ;)

Var in dit senast idag med mamma och hämtade lite möbler, åt min syster.

Dock vägrade jag gå hela IKEA så vi genade in direkt till "lagret" eller vad de nu ska kallas på direkten, så man bara kunde hämta grejorna och sedan betala och gå ut därifrån.

Fick mig iaf en rätt nice lampa med hem därifrån. Sen var vi in på skopunkten & stadium en sväng. Dock hade dom inget spec, var ju in dit i .. Torsdags eller Fredags ;)

Sen var vi förbi Jysk en sväng och så in på Rusta. Lite onödigt? småplock inhandlades där, och sist men inte minst: en väldigt uppskattad chipspåse! ;D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback