Kat DeLuna ft. Akon - Push Push

Kat DeLuna – Push Push - Main

Har precis käkat lunch, de var mindre gott... haha föredrar starkt när folk lagar maten åt mig så jag slipper göra de själv! För på något udda sätt smakar de alltid bättre då någon annan än jag själv gjort de, då man får maten serverad på tallriken och bara behöver käka. Ren lathet? Njaa.. jag skulle tippa på att jag får mer "riktigt mat" då, och inte behöver leva på plättar, haha de är nämligen de "svåraste" jag ids göra själv utan att det ska bli för jobbigt att tillaga maten ;)
Jag kan faktiskt laga mat, om jag ids och om jag får ett recept på hur man gör. Alltså då menar jag ju inte precis hur man kokar makaroner och steker köttbullar, men lite mer "avancerade" maträtter :)

Har även vart till stallet imorse och släppt ut pållarna, de var galet kallt ute imorse!
Min pålle frös till och med lite lätt då hon inte börjat sova med täcke än, men min pålle har redan vinterpäls.. typ.
Hahaha hon ser ut som en islandshäst, jag skojar inte, hon har vinterpäls!
Tänk hur hon ska se ut när de blir kallare ;o Som en riktigt lurvig islandshäst! Fast å andra sidan så blir de varmt när man rider barbacka om de är kallt ute ;)

Nu borde jag gå och städa mitt rum som inte är så välstädat, eller egentligen är de inte så stökigt men de står en stor kartong där inne från då min 32" platt-tv kom som jag skulle behöva bära ut, sen ligger de lite kläder och så på golvet.. Ska ta tag i städandet! Helt otroligt att jag skrev de där, då måste jag ju faktiskt städa om jag nu inte suddar ut de jag just skrev? Njaa.. städningen behöver lika göras så varför inte nu?
Kan snöra in någon bild på mitt rum när de är städad, den ni!
Puss! :)






Utsikten från mitt fönster är väl inte heller den sämsta ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback