K'NAAN - Take a minute

Ska försöka skriva ihop ett inlägg medans min nos rinner, huvudet bankar och händerna inte alltid lyckas träffa rätt bokstäver. Blev iaf ingen skola idag, har till stor del av dagen knappt haft ork till någonting så har legat nerbäddad under täcket och lyckades somna ngn timme efter jag käkat lunch.
Hade glömt bort hur de känns att vara riktigt förkyld, fick en påminnelse om de nu då..
Sist jag var riktigt förkyld å mådde såhär vad jag minns var i December -08, så det var ju ett tag sen isf.
Har precis käkat lite kvällsmat och sett Fångarna på fortet tillsammans med mamma och min hund :)
Ska gå och krypa ner under mitt varma täcke och se om det går ngt bra på tv, annars ska jag se film, John Tucker must die.
Nåja, puss och godnatt :) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback