Luleå

Började dagen med att fara till stallet och släppa ut pållarna och mocka och fixa hö, sen hem och byta kläder och käka lunch och så sätta sig i bilen och fara till Luleå.
Fanns inte så mkt kläder då dom reade sommarkläder och de inte hunnit komma så mkt höstkläder.
Fick iaf en skjorta, t-shirt, 2par jeans, en scarf, öronhängen & ett halsband med ett "S" på.
Var även in på Dead mans hand och hörde vad de kostade att göra Industrial piercing, haha vågade inte göra de idag för de kanske skulle göra ont. Dom flesta säger som gjort de säger att de gör galet ont.
Så måste fundera, men jag vill ha de! :)
Var även in på H&F (häst och fritid) för att kolla om dom hade något roligt :)
Mamma köpte iaf ett rakt bett med fasta D-ringar till kira, tack, och tack för allt jag fick idag! :) <3
Sen så kom jag faktiskt ut med en ridhjälm oxå, jag kunde verkligen inte låta bli att köpa den för den är ju bara för snygg/cool. Visst pengar rök de men hjälmen var verkligen värd priset! Har även hunnit test rida med den idag och den är gudomlig, ångrar inte att jag köpte den! :)

Blev ingen Charles Owen då jag prövade en Jacson av samma modell, dom påminner om Charles Owen hjälmarna bara att dom är billigare för dom hade ingen co hjälm. Den var iaf äcklig, satt konstigt å mamma sa att huvudet såg enormt ut. Haha de gör faktiskt Charles Owen/JW wellington classic hjälmarna om jag ska vara ärlig.

Den kändes klumpig så den ville jag inte ha! Sen prövade jag en GPA speed air men den var lika konstig som jag minns den efter att ha prövat den tidigare, sitter helt udda ;s

Men den gudomligt sköna och snygga hjälmen blev en... tralalalala... Lamicell Transformer! (silver/svart)
Den é riktigt snajsig och ser hyffsat cool ut :D
Måste gå och ta en bild, bara för att visa er hur snygg den är..! (mobilbild btw, orkar inte hämta systemen)



sådär ser den ut, awesome! Nu ska jag gå och se sex and the city och dejta kuddarna, är trött.
Just de btw, var och red ut en sväng med mamma - Spooky, Monica - Mira idag, gick finfint! :)
Sen for jag en sväng själv på ängen med Kira, mamma fotade men systemen är nere och orkar inte hämta den.
Kira var iaf pigg och verkade tycka de var roligt å få galoppera fram över en stor, grön äng :)
Kollade föresten mitt schema för gymnasie, såg faktiskt rätt bra ut och jag klagar inte på de. Lagom långa skoldagar :)
Nå nu ska jag se tv, puss och godnatt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback