Melanie Fiona - Monday Morning



Godmorgon på Er! :)
Vaknade runt 07,50 av att jag behövde kolla blodsockert, det var 6,5 så tänkte att jag lika väl kunde gå ner och äta frukost istället för att sova 40min till.
Sen har jag hunnit vara ut med Milla en stund i regnet, och som ni ser på bilden (som är tagen för någon minut sen) så tyckte Milla att man kunde gå och sova igen då man kom in ;)
Nu ska jag väl snart åka till stallet och släppa ut min underbara ponni, mocka och fixa i stallet och så :)
Sen ska jag höra med mamma om vi ev. kan åka in till Häst & hundliv, har köp abstinens eller vad det nu heter.
Hahaha jag kan hitta någonting jag vill ha, och så blir jag för snål att köpa det även om jag har pengar till det.
Ju mer pengar jag får/har, desto snålare blir jag :)
Nä nu ska jag till stallet, pusspuss :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback