Mohombi - Bumpy Ride

Mohombi – Bumpy Ride

Låten kanske inte är den bästa, men man blir glad av att höra på den, så som vissa tyckte om Rebound's låt Hurricane.

Har precis kommit hem från stan där jag spenderat några timmar med Ammi. Inhandlade två skrivhäften (linjerade) och ett ruthäfte, heter de så? Två stiftpennor, en foundation och en fika på lycktan, och en trisslott.
Och tro de eller ej, jag vann faktiskt på den! Tyvärr bara 25:- x2 så de blev ju 50:- iaf, nog för jag bara blev 25:- rikare av den men jag blev ju inte fattigare. Jag som ville vinna minst 100.000:- Då är är jag ju lovad en transport och en bil, hehehe de hade vart nice :)
Fast jag vill ha en BMW, en riktigt snygg en ... haha, dröm vidare Josefin, eller? Kan någon ge mig ett kort med obegränsat max? ;)
Jag tyckte jag var riktigt duktig på att inte slösa pengar, haha kanske för jag blir sjukt snål om jag har egna pengar om de bestiger ett belopp på 200:- Fråga bara Ammi om ni inte tror på att jag är snål, hahaha!
Jag kunde knappt köpa 3 häften (15:-/styck) & 2 pennor (15:-/styck) Sparsam? Bara om de är mina egna pengar, haha..
Nä men nu ville jag inte ens ha något så jag behövde spendera upp dom. Dom kommer behövas, men jag måste snacka med Elli först så jag vet vad som ska inflrskaffas.

Jag vill inte ha rött hår, jag vill ha blont hår! Tur att Elli fick bort mitt röda hår sist då vet jag ju att de går :)

Var in på klippservice idag oxå och hörde med en som jobbade, och hon sa att de var i perfekt rödfärg för att få de blont. De sa även en annan som också jobbade där. Så tur de då! :)

Nu ska jag käka, sen och rida, puss! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback