Overdrive - Ola

Vet verkligen inte hur detta gått till, jag kan inte säga att jag tycker Ola som var med i Idol för ngt år är speciellt bra.
MEN hans låt Overdrive är rätt okej, faktiskt.

Ola – Overdrive

Kom precis hem från stallet efter att ha vart dit med mamma och släppt ut Spookie och Kira, båda fick gå med regntäcken då det blåste lite kallt ute och ser ut som att det hänger lite regn i luften.
Min pålle skulle mycket möjligt börja frysa om hon inte gick med täcke idag, så hon fick klä på sig :)
Nu ska jag strax gå ner och käka lunch och sedan se ännu lite mer 90210 dvd-box.
Finns ju + med dvd-boxar, man har flera timmar att se av en serie man gillar.
Tummen upp på de! :)
Nä nu måste jag gå och kolla vad jag ska äta till lunch, puss!


Kommentarer
Ridsport "Nyheter" säger:

Fin blogg :) Besök & kommentera gärna min blogg :)

2010-08-02 | 13:01:53
Bloggadress: http://ridsportnyheter.blogg.se/
Ridsport "Nyheter" säger:

Sv: Tack så mycket :)

Jo, dom är riktigt snygga, synd att dom är rätt så dyra..

2010-08-02 | 16:36:12
Bloggadress: http://ridsportnyheter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback