Soligt & varmt

Piff & Puff är ute i hagen sedan någon timme tillbaks och dom går utan täcken! Var faktiskt fint väder ute idag, soligt och varmt så idag behövs inga regntäcken för det är för kallt och risk för nederbörd. Sen är allt stalljobb är klart, dvs. mockning, höpåsar, burkmat, vattenfyllning osv. :)
Själv har jag precis duschat, sett lite 90210 och fixat mig och ska strax käka lunch :)
Nu ska jag iaf kika på träns, bhr ett nytt dressyrträns till Piff :)
Hennes Stübben duger, men det har ju hunnit bli några år då Quda hade det och vill ha ett lite finare "dressyrträns" :)
Nå ska kika på de nu, pusspuss :)



Och ja, jag vet att hon knuffat mig åt höger :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback