Tattoo

Har nog glömt bort att säga de?
Frågade iaf mamma för någon dag sen om jag får tatuera mig. Tidigare när jag frågat har hon vart lite skeptiskt till min galna idé så jag tänkte att de kunde väl inte vara någon större chans till ett "ja" när jag sist frågade.
Men.. hennes svar var "du får ju inte ångra det du tatuerar för de sitter där de sitter"
Jag ba "eh va? får jag tatuera mig? :D"

Och jo de får jag, fast jag vet inte riktigt vad jag ska tatuera men jag vet vart jag skulle vilja ha den: på underarmen! :)


Skulle vara lite coolt att ha ngt jag tecknat, men jag vet inte.. ;)






Kommentarer
frida andersson säger:

men vadå, det där har du väl inte tecknat? det där har du ju ritat av? :)

2010-08-10 | 23:24:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback