Tidsfördriv

Du heter: Josefin.
Smeknamn: Josse
Låt som när du är ledsen sörjer till: Har ingen speciell 
Beroende av: Mina Insulin sprutor, och mat såklart.
Vad tror folk om dig? Beror på vem man frågar, ofta att jag är blyg och vissa tror att jag inte är duktig på att rida. Haha vilket inte riktigt stämmer då jag ridit 10 år på egna ponnyer för min mamma som är utbildad instruktör och alltid gett mig fina ponnyer. Plus att min nuvarande häst knappt kunde någonting när jag fick henne och nu gör hon skolor, skrittpiruetter osv.
Stämmer det? Inte det om att jag inte kan rida, men lite om att jag är blyg men det beror helt och hållet på vem jag pratar åt. 

Vad får du oftast komplimanger för? Min längd? hahaha de är en sak folk ofta nämner.

Hur imponerar man på dig? Genom att vara sig själv, ärlig och snäll, kunna stå med båda fötterna på jorden och inte tro man är någonting man inte är. 
Brukar du skratta för dig själv? Njae, kanske om någonting är väldigt roligt.

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: "Hehe :)"

Hur svarar du i mobilen? "Hallå?"

Vem ringde du senast? Ammi

Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Att jag skulle gå på Starndgatan, efter shoppning svänga vänster upp för en liten backe och sedan se en butik jag skulle gå till.
Antal timmar sömn inatt: Jag vet faktiskt inte när jag somnade inatt, men kanske .. 8 timmar?

Brukar du komma i tid: Oftast.
Hur känner du dig nu: Jag vet inte, haha :)

Vanligaste färg på dina kläder: svart, vit eller mörkgrön typ.

Vad tycker du om fötter: Dom är väl bra, att gå med om inte annat.

Vad saknar du: Min förra C-ponny.

Favorit dryck på morgonen: Mjölk eller Juice.
När brukar du oftast gå och lägga dig: Oftast mellan 23.00 - 01.00

Är du blyg? Ibland.
Sysslar du med någon idrott: Ridsport
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Nja, kanske.
Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: Samma som jag gör i vanliga fall.

Är du nöjd med ditt liv: Ja det är jag väl.

Är du bortskämd: Lite kanske, eller ganska.. men inte överdrivet bortskämd.
Vad gör du i morgon: Inga planer ännu.

Vad är det värsta du vet? Fega människor som inte står för sin åsikt och saker dom sagt/gjort.

Har du bra vänner och äkta vänskap? Det har jag väl.

Vad är det finaste du fått? Min nuvarande D-ponny Shikira :) Tack mamma! :) <3
En speciell dag du minns: Finns 2 dagar jag minns till detaljer, 13:e Juli 2007 - hämtade hem Shikira, 18:e September 2006 - Fick veta att jag hade diabetes och blev inlagd på sjukhus i 2 veckor.

Du samlar på: Vet inte riktigt.

Vem ringer du när du är arg/ledsen: Ammi.
När grät du senast: Iförrgår, fast av skratt
Vill du gifta dig: Det vet jag inte.
Vill du ha barn: Inte nu iaf.

Är du musikalisk? Hyffsat?

Vad dricker du helst när du är törstig: Vatten eller Ramlösa.

Bor dina föräldrar tillsammans: Nej.

Har du någon gång gråtit dej till sömns: Ja.

Biter du på naglarna: Ibland, om jag är nervös eller har tråkigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback