Time won't let me go

The Bravery – Time Won't Let Me Go

Rensade lite bilder från mobilen igår så snör in några..


Pappas firmabil :)

 


Ett par nice jeans jag hittade i Haparanda på Stadium för ngn vecka sen.
Dum som jag var köpte jag dom inte, och nu vill jag ha dom SÅHÄR mycket!



Lite pengar jag fick igår (+ några tior och enkronor)

1014:- är pengar jag skulle fått för 3,5år sen då jag inte var med på klassresan i 6an
då jag inte ville åka iväg eftersom de inte var så längesedan jag fått diabetes så kände inte
för att åka iväg hemifrån utan att riktigt känna mig helt säker med diabetesen.
Skulle fått 1014:- då eftersom det var vad vi skulle samla/per person till klassresan.
Mitt kuvert med pengar kom bort då men hittades tydligen igår så då kom en av dom som var
klassmamma i 6an och lämnade dom. Jag färväntade mig kanske 400:- Inte 1014:-
Men inte klagar jag ju över dom oväntade pengarna! :)

Dom 720:- fick jag till en miniräknare vi ska köpa från skolan, eller skolan beställer dom så betalar vi dom på de sättet. Eftersom vi som går teknik räknar mest matte av vi som går 1:an, både under mattelektioner och under kemilektioner så behöver vi värsta elit räknarna, och dom kostade ju lite.
Dock blev jag sponsrad av två hemliga sponsorer, så tack för de! :) <3


Min storasysters oerhört gulliga hund Charlie som flyttade med min syster i Måndags.
Jag saknar dig jätte mycket lillevän! :') <3



Min hund Milla (Latisch Emilia) , eller ska jag säga den nya hyresgästen av min systers rum här hemma?



Promenad på Ikea, undra hur många gånger jag vart där under sommaren?
Nog många till att tycka att den affären är såååå tråkig, eller tjaa..
..Det var tråkigt när man bara kollade på småsaker som t.ex. smörknivar!


Det godaste man kunde äta när man var "halvhungrig", tills min persikokärna sprack och det trillade ut en svart läskig larv. Sen dess har jag inte vågat käka persikor. För den där larven, den var svart, lång och ålade jätte fort = Stort, snabbt monster!

 


Storasysters förra häst, Lady Ash.
Saknar dig Ladan :') <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback