Uppdatering från Umeå

Nu har vi precis kommit tillbaks till systers lägenhet efter att ha vart och lämnat returkartonger, tidningar och sådant.
Sen åkte vi till Strömpilen som är ett rätt stort köpcenter och var in på ICA Maxi och handlade lite :)

Kan även tillägga att jag fått sova i en vagga, eller man brukar väl kalla de luftmadrass men den vaggade mer och man blev halvt sjösjuk i den så fick lägga en tjockt täcke på den så den skulle bli mindre "vågig".
Vaknade sen runt 04,53 av att det kändes som att jag låg på golvet, var då väldigt hårt där jag låg hur som helst:
Luftmadrassen hade nästan slut luft i sig och det var inte bekvämt kan jag lova.
Så fick ta ryggkuddarna från Sannas soffa och lägga på "luftmadrassen" och sen de tjocka täcket på dom och så sovsäcken på de, hahaha kändes väldigt lustigt att sova så :)

Har även hunnit äta god frukost, typ hotellfrukost :D Mamma dukade fram frukost och så behövde jag bara äta så :)

Nå nu ska jag avrunda de här inlägget, puss! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback