Usher ft. Enrique Iglesias - Dirty dancer

Nu är allt stalljobb klart och pållarna är i hagen sedan någon timme tillbaks. Sen efter jag vart i stallet var jag förbi mormor och morfar där jag sa ngt i stil med "Mamma betalar du grejorna jag vill ha i Umeå?" det var lönande att säga så, jag blev 500:- rikare ;)
Sen på väg hem var jag tvungen att hoppa av vid infarten och dra med mig soptunnan hem, haha dock var det nästan lite roligt då en kossa på sidan om vår infart sprang längst efter staketet brevid mig hela vägen tills jag kom upp hemma! :D

Vet inte vilken tid de här inlägget publicerar för hann inte skriva klart de innan jag skulle käka lunch så la de i "utkorgen" men har iaf hunit käka lunch oxå, hjälp mamma att städa lite på nedervåningen och nu håller jag på att skura, var bara tvungen och vänta så mamma hann dammsuga rummen jag inte skurat :)
Nåja nu ska jag fortsätta med städandet, puss :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback