Uteritt, dressyr..

Blev en liten skritt tur ut i skogen med Piff, mamma & Puff idag med :)
Puff skötte sig lika exemplariskt som Piff, utan att skutta i sidleds, upp och ner och bakåt idag ;)
Var lite längre idag så vi vände på en "äng" så man slipper vända dom direkt på skogsvägen och gå hem igen.
Hann även möta en människa och en hund som var ute och joggade :)
Sen red jag lite dressyr med Piff på banan. Väldigt mycket skrittarbete och sidvärtsrörelser & lösgörande.
Travade henne även ett tag då hon kändes riktigt lösgjord och hon gick super, tuggade på bettet och arbetade i den formen jag ville ha henne då jag travade, lång & låg :)
Hon var riktigt fin och gjorde jätte fina fram och bakdelsvändningar.
Min pålle kan även göra skrittpiruetter rätt bra nu :) Ååh hon är så fin min lilla Piff! :) <33

Nu ska jag iaf kolla hastnet och sedan gå och käka och sen ska jag se film, It's complicated hette den visst :)
Puss och godnatt :)



Bild från vintern 07/08 :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback