Bara för att så många brukar fråga..

..Hur många hårfärger jag egentligen haft så kan jag väl vara snäll och skriva om det nu, så jag slipper få den frågan ;)


Jag kan dra tillbaks sen våren då jag gick 8an, för då minns jag ;)

Vinter/vår -09 = Mörkbrunt

Vår -09 = ljusbrunt

Sommar -09 = Solen blekte det så det var blont, och det var verkligen blont!

Höst -09 = Rött, knallrött!

Höst/vinter -09 = blont med mörkbrunt underhår

Vår -10 = ljusbrunt

sommar -10 = ljusbrunt med blonda slingor

sommar -10 (Augisti) = rött, knallrött! ;)

Höst -10 = Mörkbrunt

Senare höst -10 = mörkbrunt med slingor i 3 olika röda nyanser

Vinter -10 (nyaste) = "Mörk"brunt med slingor i 3 olika färger, koppar, några blonda och lila. Vilket är awesome! :D

Lägger in ett slarvigt kollage med bilder, dock inte på alla hårfärger (klickbild, så klicka på den för att se den större) :)

Som jag har nu ser ni längst till höger, både nere och bilden ovanför. Och bilden ovanför, den är faktiskt tagen idag. Blev nästan lite smått förvånad när jag såg att mitt egna hår är iprincip lika långt som det var förut när jag hade hårförlängning. Ganska awesome! :D

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback