Istid? Igloo? LA?!



Ungefär så som Sid från Ice age ser ut på bilden kände jag mig tidigare idag när jag var till stallet.
Genomfrusen vore kanske rätt ord? Kanske skulle bli eskimå, kan sådana människor ens frysa?



Jag menar, dom bor i hus av is ute på Nordpolen med isbjörnarna, i igloos?
Hur kallt ska inte det vara? Tror verkligen inte det är något för mig att vara eskimå,
då skulle jag verkligen känna mig som Sid verkar göra på bilden. Som en isglass!
Eskimå? eh, nej tack.

 

Tror jag skulle platsa bättre i LA, Malibu beach typ?
Inga metrar djup snö, ingen is, ingen kyla.
Tänk att bo som på bilden, men skulle jag verkligen vilja det?
Visserligen skulle det vara rätt grymt att bo i LA, tänk vilka chanser man
skulle ha att verkligen få göra det man vill, bli vad man vill.
Men jag är ju rätt bra på att drömma, frågar någon vad jag vill bli brukar
jag svara miljonär. Å andra sidan är det ju sant, men ni fattar vad jag menar.




Fast i skrivande stund skulle jag bli jätte glad om någon kunde skänka mig
den här jackan, en blå Didrikson Expedition.
Jag blev kär i den där jackan när jag prövade den för någon månad sen.
Prislappen är rätt fin den med, 2.500:- är väl ingenting för en jacka? (a)
Min vit/mönstrade 8848 kostade faktiskt 2000:- och 500:- mer är ju inte så mycket.
Shame on me, nu kände jag mig nästan som en som skulle platsa i Ung och bortskämd... ;)


Kommentarer
Isabell säger:

Det är inte Sid på bilden. Det är den där ekorren. Jätte mysig blogg! Super fiin!! =D

2010-12-25 | 16:25:04
Bloggadress: http://vinterpollar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback