leker konstnär för ett tag



Jag vet, jag har fortfarande inte ordnat en ny bild på tavlan sen den är färdig målad. Kanske för att jag inte haft tid att måla klart den.
Tänkte ta mig i kragen nu alldeles strax och försöka skapa någon ny tavla. Men min fantasi står på noll.
Hade tänkt hinna måla två nya innan jul, som julklapp. Men åt vem är hemligt.
Har även fått mig en jobbuppgift, från en på mammas jobb - jag är frågad om jag kan måla en tavla åt henne.
Känns som att folk verkar uppskatta det jag åstadkommer med lite färg, roligt!
Ska försöka tänka lite utanför ramarna nu när jag sätter mig med penseln i handen, och vad resultatet blir.. det är än så länge en obesvarad fråga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback