She will be loved



Bild från i våras när jag var och hälsade på Quda i Piteå :') <3

 

Kom hem från stallet för någe tag sen, har vart och dressyrat med Kira :)

Blev mkt volt arb. skänkelvikning, fram och bakdelsvändning och lite övergångar. Riktigt fin var hon, men pigg!

Mamma var snäll och gjorde allt stalljobb under tiden så jag behövde bara rida henne, syster min lånade även Carisma. Hon snor ju hästen så jag aldrig hinner rida henne, tror hon gillade mitt val av häst ;)
Har även hunnit se årets första avsnitt av julkalendern, och än så länge verkar den ju inte så dålig.
Haha, känns inte som att de är jul så tänkte att det kanske hjälper att se julkalandern! :)


 


Kommentarer
Anonym säger:

Tänkte att du kanske ville veta? Länkat till inlägget..

2010-12-06 | 16:21:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback