All american rejects - Dirty little secret

Kom precis hem från stallet och nu ska jag gå ner och äta och sen städa mitt rum för det ser förj*vligt ut, iaf enligt mig för de har som garderoben på golvet just nu (a)
Sen ska jag plugga lite och sen se film, iaf vad jag planerat att göra :)

Gjorde iaf idottsuppgiften igr, gick rätt fort och göra och jag borde få plus poäng på den för jag lär ju ha den mer avancerat än dom andra ;)
Sen såg jag film, John Tucker must die. Haha nå så grymt skön film! :)
Och blir ju inte direkt sämre av att se den på min älskade stora dator ;D
Haha Ammi´s reaktion när hon såg min dator i Torsdags var gode bra! ;D
Ammi - få se din dator nu, vicka upp den ... ÅH HELVETE VA STOR!!! ;O :D
Haha kan ju nästan förstå henne om hon sitter med en liten Mac för dom är inte stora ;O
Och sen har min i knäet som är 17,3" det är STOR skillnad! :D
Jag tkr de är jätte konstigt o sitta vid en 15,6" laptop när ja brukar sitta vid min, å tangentbordet på dom är så ovanliga jämfört me mitt! ;)
På ex. Ammis å syrrans dator är knapparna "bulliga" så dom går upp lite och så, mina är helt platta och ungefär som på en mac, helt underbara! :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback