Cheryl Cole - Fight for this love

Börjar med att säga att den som inte hört låten som är som rubrik verkligen behöver göra det! :)

Har iaf haft en del av svenska nationella idag, det kändes som att det gick bra och tror även det gjorde det! :)
På Torsdag är det skrivdelen, max tid på 3h men får väl se hur länge det tar, sådant är ju jag skillad på!
Ngt jag utan att ljuga kan säga att jag är bra på, i sånt har man ju lite status till och med, har vunnit novelltävlingar och sånt för någe år sen, typ när jag gick 6an eller 7an? Så nog kan jag ju ;)
Nåja får väl hoppas det går bra då :)
Nu ska jag snart dra till stallet, eller på en timme typ och mocka och fixa till Kiris och sen ska vi och hämta mamma som slutar, sen hem och äta och sen tror jag att vi ska till stallet och motionera pållar :)
Funderar på att träna lite markarbete med Kira sen isf, tänkte göra det igr men orkade aldrig hämta ut bommar! ;)
Justi fan btw, dom var ju översnöade! ;O men ska kolla då jag ska dit nu om jag får fram iaf 2 stycken för ska ha 2 på en volt så det blir som hoppövningen "klockan" fast med enbart 2 bommar, en som är på backen och en lite upphöjd, tror ponnyn skulle tycka det var roligt :)
Nå vet inte vad jag ska skriva nå mer,
puss & ciao ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback