Danny - If only you

Asså har jag blivit sjuk eller ngt? Jag lyssnar på Danny´s låtar, ja ni vet han som var med i Idol för nå år sen .. har insett att iaf 2 av dom är riktigt bra om man lyssnar på texten, så äre bara! ;)
Haha kmr ihåg när jag såg han live för nå år sen, han var favoriten number one .. fast det är ju iofs några (många) år sedan men det var gode roligt, de minns jag ;)

Har även vart till stallet och ridit Kira, galet taggad hon var då!
Mkt volt jobb, tempoväxlingar och försöka få henne att lugna ner sig litt :)
Sen har jag då fått se att hon oxå kan sparka bakut och bocka, och hon är en hejjare på det kan jag ju bara säga!
Vi galopperade och så lät jag henne räääza på ena långsidan och då bjöd Kira på ganska så bra rodeo, fast tur man har balans! ;)
Haha trodde verkligen inte hon var så grym på att sparka bakut som hon var, surprise number one typ ;)

Sen har jag bakat scones, vart sugen på det på skolan på engelskan då Annika sa ngt om det, haha så kunde inte låta bli att göra det för ett litet tag sen ;D
Nu ska jag iaf kolla fb, pix, bdb och sen gå och sova, så de så!
Puss på er! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback