Daughtry - No surprise

måste bara blogga lite innan jag ska gå ner och göra våran sprillans nya tv lite sällskap ;)
haha och tvinga mig själv till att se "Let's dance" .. förstår verkligen inte nöjet i att se det, men jag lovade ju nästan mamma att jag skulle se det.
Och tro mig, jag är för snäll för att inte idas gå och göra det, haha ;D
Annars har väl dagen vart som vanligt, såg skräckis på engelskan på skolan .. ska jag nu tro på dom andra så tyckte dom flesta att filmen var läskig.
Fast vet inte hur mkt jag kan hålla med, för enligt mig skulle den heta äcklig för jag gillar inte mkt blod, och dom iprincip styckade en i filmen .. vart kollade jag då? såklart ner i golvet, haha ;D
Sen har jag vart till stallet och fixat till Kira och "Ladan" för syrran jobbade så fixade till "Ladan" åxå, sicken snäll lillasyster jag måste vara ;D och du syster .. läser du det här så vill jag ha money som tack för jag fixade till Lady ;)
Näe nu ska jag gå ner för går jag inte nu så kmr ja sitta här tills jag måste gå ner och äta, måste även kolla blodsockert för känns som jag är låg .. ajah pusspuss :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback