Duktigt Josse, duktigt!

Ojojoj så duktig jag känner mig! Har gått med ett f1 brett leende på läpparna sen vi slutade idag då jag fick veta vad jag hade på biologiprovet vi gjorde förra veckan.
Hade ju som på känn att det gick bra, jag var säker på vad jag skrev och hade läst i boken 4 gånger.
När jag fick tbx provet vågade jag inte vända på pappret och kolla och Mariin ba - du törs vända på de..
Så vände på det och kollar igenom häftet, gode nöjd jag känner mig!
Inte ett enda fel på hela provet, inte ens ett fel! ;O typ första gången det händer i biologi för mig?
Så vad jag fick i betyg är ju ganska logiskt, NÖJD! :D

Nu ska jag iaf teckna, slänger in en bild sen .. tror jag? :)
Sen på typ 1timme äre 90210 ! :D (Y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback