Fake it till you make it

Såg precis att jag inte bloggat ngt igår, glömde bort det! :)
Nåja inte hände de väl så mkt spec igr?
Var till stallet som vanligt och sen såg jag 90210 iprincip hela dagen, för dvd-boxen är ju "några" timmar så :)
Fast har bara 4 avsnitt kvar nu ..:/ Nå kan ju alltid börja om från början igen ;)

Idag har jag väl inte heller gjort nå spec?
Började morgonen med att spilla ut en mugg med obóy, så duktigt!
Kan ju tala om att jag var sådär måttligt glad just då...!
Nåja sen for jag till stallet och fixade till Kira och "Ladan" för syrran jobbar idag med så har haft Lady hela helgen! Så syster nu är du faktiskt skyldig mig pengar! :)
Sen har jag pluggat, ätit och sett 90210 :)
Nå vet inte vad jag sak skriva nu så pusspuss :)



Bild på mig och Hagens Vanessa, Linas super fina ponny som vi var och provred i maj -09 :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback