Flipsyde - High on life

Sitter och ser ponnyakuten och gjorde precis en ny header :)
Hmm .. har ju inte skrivit ngt om idag men inte så intressant det jag gjort men sluta läs nu isf? ;)
Haha nej men jag har på morgonen vart till stallet och ridit Kira :)
Red först på banan men det kändes så segt och hon kändes inte så "motioverad" till att dressyra på ridbanan, kanske inte jag heller för den delen?
Nåja tänkte att det inte är ngn idé att vara på banan då det inte fanns ngn motivation, så vi for ut en sväng :)
For efter vägen och sen efter infarten (den är ju ganska lång) så for vi och travade fram och tillbaka, och tog även ngn galopp och det var väldigt uppskattat av Kira! Hon blev hel taggad och nästan studdsade fram på stället :D <3
Syster fotade även lite men bilder har ni ju i inlägget innan det här :)
Ponnyn kändes iaf super fin, och var superfin! :) <3
Sen när jag kom in med Kira hade jag fått mockat hennes box, vilken lyx! ;)
Så behövde bara göra iordning Kira, gå ut och rida och sen ta in henne och göra henne iordning till att gå ut :)
För allt annat hade då syster och mamma gjort, tack! :)
Sen for jag hem, åt lunch och städade!
Haha kanske inte världens roligaste att göra men kan lova att det behövdes, golvet var typ ... ett hav av kläder? ;)
Haha nåja nu äre finfint iaf! ;)
Nu ska jag se nästa avsnitt av ponnyakuten om det har kommit ut på svtplay? :)
Nå pusspuss :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback