Flipsyde - If you really love me

Såg just att jag inte bloggat ngt igår så tänkte blogga nu :)

Skola som vanligt idag då, men gick rätt fort faktiskt.
Förutom SO lektionen där vi såg på svart/vit film i 40min!! ;O Det var galet långtråkigt!!!
Sen efter skolan hämtade syster mig så for vi till stallet och fixade till alla pållarna och nu sitter jag här.
Ska väl strax gå ner och äta och sen ta mig i kragen och plugga lite NO, har ett prov jag inte gjort som jag måste göra bort så tänkte göra det imorgon så måste ju plugga lite sen, dock väldigt tråkigt att plugga NO för man har ingen nytta av det sen! Men man måste väl ... I guess?
Blir med andra ord inget fara till stallet senare och rida, eftersom jag måste plugga men har hunnit hälsa på pållen då jag var och mockade och fixade ;)
Så hon får vilodag idag och var ju igr och borstade och pysslade med henne i över 1timma så :)
Nå nu vet jag inte vad jag ska skriva, så PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback