Jesse McCartney - Leavin'

Flitig jag känner mig som inte uppdaterat bloggen ngt tidigare idag fast jag haft massor med tid, har helt enkelt inte idas göra det!
Tisdag idag då, vilket menas med kort skoldag.
Lektionerna flöt på bra och kände mig ganska nöjd då jag fick höra en sak om mina betyg, hehe me liiike! ;)
Nåja sen for jag till mammas jobb och var därf ngn timme och väntade tills hon slutade nå möte.
Nåja sen for jag hem och åt och sen till stallet och fixade till pållen osv :)
Sen hem, chilla, tecknat lite (haha gör de typ varenda kväll nu, something is wrong!?)
Sen har jag väl inte gjort så mkt mer?
"Focusdag" imrn på skolan, ska göra ett fysikprov .. uscha! fast kanske går lika bra som biologiprovet? vem vet ;)
Nåja nu ska jag sova för annars blir de då knappast nå bra betyg på provet, puss å godnatt! :)

Snör in bilden ja ritade igr, som ni egentligen skulle fått se igr men bloggen bara bråkade med mig så..:P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback