Kanye West - Paranoid

Inte uppdaterat bloggen så flitigt idag men har inte haft tid! :)
Imorse for vi iaf till stallet vid halv 10, så borstade jag kira och gick ut och red henne på banan.
Red markarbete med henne igr och det låg kvar så red lite markarbete med henne idag oxå.
Igr var hon jätte het och ville inte riktigt lyssna så bra från att sakta av från galopp, så tränade det ganska mkt igr och idag gick det super om man jämför me igr! :)
Sen stod det ett litet kryss ute från igr som jag hoppade några gånger men sen höjde till ett litet räcke eftersom det är ganska länge sen jag har hoppat henne, så hoppade bara ett räcke på 80cm några gånger och de gick finfint :)
Sen har vi vart till krf en sväng, sen har jag tecknat lite mer och nyss sett ponnyakuten :)
Haha roande program de där ;)
Ska snart gå ner och äta och duscha och sen ska jag fortsätta teckna lite på en bild :)
Och thx för komentarerna, dom värmer :)
Nå nu ska jag gå ner och äta, puss :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback