Nas ft. Keri Hilson - Hero

Haft andra delen av svenska nationella idag och kan inte säga annat än att det gick bra och att jag är nöjd! hej vg heter de då iaf ;)
Max tiden var 3h, 80min var man tvungen att sitta där, på 1½ timme var jag klar och hade skrivit 8 sidor, så jag é gode nöjd ;)
Var så mkt enklare än jag trott, var inte ens tvungen att fundera vad jag skulle skriva om, behövde bara läsa vad man kunde välja mellan och det fanns 3 alterntiv.
Typ om åldersgränser, om hur det skiljer människor åt, och något man upplevt sj, en rädsla eller ngt.
Var iaf jätte lätt och gick finfint! :)
Sen efter lunch hade jag muntligt i matte, typ träning inför dom nationella i matte. Gick väl hyffsat iaf fast det var ju bara täning :)
Nå nu ska jag dra till stallet och rida världens piggaste ponny och ev. hoppa krut damen, det kmr gå fort... ojoj tro mig ;)
Puss :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback