Nelly Furtado ft. Timbaland - Promiscous

Nu kan jag nästan känna mig duktig, ohjah!
Sen sist jag bloggade har jag hunnit mycket (enligt mig själv iaf) ;)
Jag har pluggat NO, läste bara allt i biologiboken en gång och sen satt det, nå så grymt! :D
Ska läsa det imorgon igen för att nöta in det lite mer, skulle sitta fint men minst VG på det här provet men tror nästan jag fixar det om jag pluggar lite till, för ligger typ alltid på VG eller G+ på NO prov så borde ju ganska lätt gå att få ett VG, har till å me haft VG+ på prov jag fattat nada av innan själva provdagen, weird! ;D
Sen har jag vart till stallet och dressyrat med ponnyn, hon var super mysig och jätte fin! :) <3
Vad har jag mer gjort .. haha typ ingenting? typ ätit, haha ;)
nåja .. tror jag ska gå och sova nu, är trött och det är så skönt att sova länge på helgen, måste ju upp innan 9 på helgerna då jag ska till stallet och lika måste äta, diabetes är inte så nice ibland men chill om man sköter det :)
Nå så drf måste jag ju gå och sova tidigare på kvällen om jag vill sova länge, så tror jag ska gå och sova strax :)
Bara sitta med datorn i knäet ett tag till å lyssna på musik å skriva med Lisa :)
Nå puss & godnatt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback