Owl City - Rainbow veins

Nätan lite imponderande med att jag hunnit sen jag bloggade sist, ohjah!
Jag har hunnit plugga NO, och det verkar ganska klart med vad jag bhr kunna till provet och allt sånt så tror faktiskt det kmr gå rätt bra, känns som det iaf så kan ju hoppas? :)
Sen har jag varit till stallet och mockat och fixat till Kira, sen har jag hunnit äta och .. sen kanske jag inte har gjort så mkt mer?
Haha men ganska mkt har jag ju gjort (enligt mig sj iaf) (a) ;)
Nå får se vad som händer sen, beror på om syrran måste ut och jobba för annars kanske vi drar till stallet och motionerar lite pållar, och om hon ska och jobba åker jag till mormor och morfar en sväng och väntar tills mamma slutar :)
Nå ciao ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback