Plugga

Har precis ätit lunch och kommit hem från stallet, har först vart till Krf en sväng och sett då Lina dressyrat med Vanessa och sen till "Kiras stall" och fyllt hö, min snälla mamma hade mockat åt mig, så TACK! :)
Nu ska jag plugga, låter verkligen inte roligt men måste man så måste man ... har ett NO prov i veckan och ett slöjdprov jag inte gjort så ska göra dom i veckan, + svenska nationella då men bhr ju inte plugga till dom, sen måste jag även göra ett SO prov och ett annat NO prov men tror jag gör dom nästa vecka för kan verkligen inte plugga allt nu och spec inte 2 NO prov sammtidigt, skulle blanda ihop det totalt!
Nå nu ska jag plugga så jag gör bort lite, pusspuss :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback