Quietdrive - Time after time

Som ni ser har jag en ny header, gjorde den precis för tröttnade på den andra för jag stirrar mig blind på alla fel jag hade gjort på den så kunde inte låta bli att göra en ny :)
Har iaf varit till stallet imorse, höll på frysa ihjäl när ja ledde ut Kira till hagen, för det är ju en bra bit dit, haha känns iaf så om det är kallt! :)
Sen fixade jag åt henne och mockade även till Lady eftersom syster jobbar och hon brukar mocka till kira ibland på veckorna så tänkte att jag kunde vara snäll och göra klart det till Lady :)
Sen hem och äta, och så har jag hjälpt mamma och städa bland ridkläderna :)
Nu vet jag inte vad jag ska skriva, eller jo .. att jag ska städa rummet nu!
Pusspuss :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback