Ska jag se det som träning eller ett svar?

Jag kan knappt sitta och titta på bilder på våran vackra Smokie som är på annons, jag känner hur det rinner tårar nerför mina kinder och även om det vart Sanna o mamma som hållt på med han så känns det lite sjukt att jag skulle/kmr sakna han så mkt som det känns.
Han har ju faktiskt varit en i familjen i över två år så det kanske inte är så konstigt jag skulle sakna honom?
Ska jag se det här som ännu en träning eller ett svar?




Jag tror nästan på ett svar som visar hur omöjligt det skulle vara om jag inte kunde ha kvar Kira mer, jag har som "gissat" mig till hur det skulle kunna kännas, men nu när Smokie är på annons får jag ännu mer "bekräftelse" på hur det skulle kännas om det var Kira ist, det skulle helt enkelt inte gå!
Hon är den finaste ponnyn jag haft, jag kan säga det utan att ljuga och hon är så mkt mer speciel än vad Star och Quda var, hon är så mkt mer än en ponny!
Jag menar, jag har ridit Smokie max 5 gånger på sin höjd?
Kira har jag ridit massvis av gånger, hon har vart min över 2år så tänk er själv, hon har ALLTID funnits när man behövt en vän som aldrig ljuger eller sviker, hon är så mkt mer än en ponny, hon är min bästa vän, min andra halva!

Jag kan inte förklara med ord hur mkt jag älskar henne, det skulle bli så otroligt långt så ingen skulle orka läsa det och jag menar det!
Det känns till lika bra att jag känner såhär då Smokie är på annons, tror det kan få mig att sluta säga att jag vill byta och ha storhäst, för jag vet bara hur jobbigt det var då vi sålde Quda och redan den dagen Quda åkte hade jag Kira hemma, men då var Quda den som betydde mest, hon som vart min i nästan 2år.
Kira har jag haft över 2½år nu, så till lika käns det ganska bra att veta att det skulle vara helt omöjligt att "Byta ut" henne mot ngn annan, för hon är så mkt mer än en ponny!



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback