Sweet

Läste nyss att estet mest troligen inte kmr starta i höst eftersom det har sökt 7 men måste söka 8 för att det ska börja, fatta irriterande isf, en jävla person! :O
Vill egentligen inte gå ngt annat än estet .. börjar ångra mig över mitt 2a handsval så som tur är går det ju att ändra valen i april eller maj eller vad det nu var?
Nu ska då jag plugga som jag aldrig gjort förut, typ?
För börjar inte estet ska jag byta val och gå ngt annat .. men vad det säger jag inte men ändra mig ska jag nog göra... så hejs nu ska jag bo med biologiboken & slöjdhäftet framför näsan resten av dagen, NO provet ska jag ha MINST VG på, slöjdprovet ska jag oxå ha MINST VG på, så hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback