Tänk vad roligt..

..Att färga håret brunt!
Jag har inte haft helbrunt hår sen ... typ i mars? För sen blektes de så det var ljusbrunt, sen slingades de blont, sen blektes det av solen under sommaren så jag var jätte blond, sen färgade jag det ljusbrunt och sen rött, och så blektes det och blev som jag har nu ;)
Fast jag tror nästan jag skulle ångra mig om jag färhade det brunt, jag har som ett minne av att jag inte riktigt gillade det men skulle vara lite roligt att färga det brunt nu .. men jag skulle nog ångra mig och vilja bli blond igen, och det sliter ju som att blondera håret men mitt hår tål det mesta, men ändå ... tror inte det :)
Men kan snöra in en bild från typ förra året i mars då jag var brunett! ;)
And btw, ni ser ju hur seriös jag är! ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback