Akon - Smack that

Nu ska man strax sova, skola imorgon juh! ;S
Nåja var iaf och red"stor hästen"  ikv, hade allvarliga funderingar om jag skulle orka det för har världens tröttaste ben efter jag ridit kira i jockeyläder i 40min, seriölst trodde inte jag skulle känna av de såhär mkt! ;O
Men for iaf till stallet o borstade henne o orkade inte jag rida henne skulle syster pröva henne, så hon red henne ett tag men sen red jag söt pållen :)
Först kändes de lite ovant eftersom hon är så mkt större än Kira men efter ngt varv fick jag "ordning" på henne, hon började tugga på bettet och jobba i form, jätte söt var hon! :)
Så blir väl mest troligt att jag rider henne 1-2 gånger/vecka, bra och träna att sitta på lite större hästarr än lilla Kira på 146cm, MEN ingen är finare än henne! ;) <33
Men nu ska jag sova, annars kmr ja vara så trött imrg på skolan .. usch!
Men puss på er! :) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback